Teva sotsiaalmeedia suunised

Meie ettevõtte sotsiaalmeediakontodel, mida haldab UAB Teva Baltics Eesti filiaal nimel kommunikatsioonimeeskond, jagatakse TEVA Pharmaceuticalsi kohta üldist teavet ülemaailmsel tasandil ja konkreetset teavet riikide kohta, kus me tegutseme.

Need sotsiaalmeediakanalid ei ole mõeldud kasutamiseks foorumina toodete, ravi või seisundite üle arutlemiseks ega kohana, kus kõrvalnähtudest ja -toimetest teada anda. Pigem on need sotsiaalmeediakontod mõeldud selleks, et rääkida Teva uudistest, sündmustest ja sotsiaalsest mõjust ning jagada meie töötajate, patsientide ja hooldajate lugusid. Meil on hea meel teiega sotsiaalmeediakanalite kaudu suhelda ning ootame põnevusega viljakat ja haaravat dialoogi!

Kui teil on konkreetne küsimus meie toodete või teenuste kohta, võtke palun meiega ühendust meie veebisaidi kaudu: www.teva.ee

Kui soovite anda teada meie tootega seotud kõrvalnähust või -toimest, võtke palun ühendust aadressil reaction@teva.ee. Tutvuge meie ravimiohutuse järelevalve privaatsuspõhimõtetega, kust saate teada, kuidas Teva tagab patsientide ohutuse ja privaatsuse. Kui teil on eluohtlik hädaolukord, võtke palun ühendust oma arstiga või pöörduge kohaliku kiirabiteenistuse poole.

Juhul kui Teva mis tahes viisil kogub ja haldab teie isikuandmeid, tehakse seda kooskõlas kehtivate õigusaktidega ja nii, nagu on kirjeldatud meie privaatsusteates, mille leiate siit: Andmekaitse eeskiri

Suunised

Suhtleme teiega meeleldi ja püüame vastata küsimustele aegsasti. Sotsiaalmeediakanalitega seotud piirangute ja farmaatsiatööstuse reguleerituse tõttu võivad meie vastused olla lühikesed. Võimalusel püüame suunata teid asjakohase täiendava teabe või tugiteenuste juurde.

Teva ülemaailmseid sotsiaalmeediakontosid jälgitakse ja täiendatakse regulaarselt esmaspäevast reedeni kell 9.00–17.00. Pakiliste küsimuste või murede korral võtke palun ühendust UAB Teva Baltics Eesti filiaal meeskonnaga oma riigis või kirjutage meile veebilehe Võta meiega ühendust kaudu.

Ligipääs sotsiaalmeediakanalitele võib aeg-ajalt puududa ning me ei vastuta kanalite platvormi tõrgetest tuleneva teenuste kättesaamatuse eest.

Palume teil Tevaga sotsiaalmeediakanalite kaudu suheldes olla asjakohane ja viisakas ning hoiduda jagamast valelikku, isiku tuvastamist võimaldavat või konfidentsiaalset sisu. Me ei vasta ebaviisakale keelekasutusele ega halvustavatele, laimavatele või vaenu õhutavatele kommentaaridele ega Tevaga mitteseotud küsimustele.

Lahtiütlused

Me ei jaga oma sotsiaalmeediakanalite kaudu konkreetset teavet meie toodete või ravi kohta, välja arvatud juhul, kui selle on algatanud ja heaks kiitnud ettevõtte kommunikatsioonimeeskond. Toodete kohta lähema teabe saamiseks külastage palun veebilehte teva.ee või kirjutage meile aadressil Võta meiega ühendust. Me ei saa sotsiaalmeediakanalite kaudu kommenteerida ega vastata teemadel, mis on seotud õiguslike ja finantsküsimustega, regulatiivküsimustega või ärisaladustega.

Me võime postitustes või säutsudes jagada linke sõltumatute kolmandate osapoolte veebisaitidele. Teval ei ole mingit kontrolli kolmandate osapoolte veebisaitide sisu üle ning Teva ei kinnita kolmandate osapoolte veebisaitide sisu ega vastuta sellise sisu eest.

Samuti ei kinnita Teva ühegi Teva sotsiaalmeediakontode jälgitava sotsiaalmeediakonto sisu ega vastuta sellise sisu eest.

LA/TV/20/0015